środa, 5 października 2016

Wnętrza...jak czerwone wino

Bordo, bordowy, czerwony, czerwone wino.... kolor, który mnie niesamowicie intryguje, a was? To będzie bardzo modny kolor we wnętrzach (zakładam, że w przyszłym roku :-). Ale dlaczego nie być trendy i nie wyprzedzić mody? A tak na poważnie - polecam bordowy we wnętrzach, jedyne na co trzeba uważać to z czym go zestawiamy, bo kolor czerwonego wina lubi klasę. Ja osobiście zestawiłabym ten kolor z brudnym granatem, beżem, złotym lub srebrnym. Zresztą sami zobaczcie. Bardzo jestem ciekawa, czy macie ten kolor w domu. Ja właśnie zakupiłam szminkę w kolorze czerwonego wina :-)



do kupienia tutaj

włoskie meble Poliform 

włoskie meble Flexform












do kupienia tutaj

do kupienia tutaj



Dwa ostatnie zdjęcia zrobiłam w ten weekend w Kopengadze. 
Uwielbiam tę porę roku i dlatego też pozdrawiam Was w kolorach jesieni,

Kasia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz