poniedziałek, 2 listopada 2015

Poszukiwana idealna komoda do 2000 pln



Wytyczne:

Poszukiwana komoda/wysoka szafka w stylu lat 60-tych, prosta forma, koniecznie na nogach, dokładnie wykonana, materiał fornir lub drewno, ewentualnie MDF, minimum dwie szafki zamykane, acha i w budżecie do 2000 pln, ale lepiej mniej (czym mniej tym lepiej, ale jakość - jakość musi być świetna), ciężko będzie, bo ja wiem, że jakość ma swoją cenę. Idealna długość 150-180 cm. A ja jak czarodziej, wkładam rękę do kapelusza i proszę, takie znalazłam.

Na pierwszy front idzie poczciwa Ikea z fornirowaną w kolorze orzecha komodą STOCKHOLM, dostępną również w kolorze kremu. Muszę powiedzieć, że ta seria to moja ulubiona w tym sklepie. Komodę mam w domu i po dwóch latach użytkowania wygląda jak nowa.

Cena 1699 pln, do kupienia tutaj

Tak prezentuje się w jednej z moich realizacji



Następna to komoda Architekt z gdyńskiej pracowni TAMO, to piękny mebel, drewniany, a cena versus wygląd versus jakość super atrakcyjna. W piątek byłam w restauracji Otwarta, w Gdańsku i zachwycałam się stolikami, zabudową ściany i barem. Okazało się, że wszystko zostało wykonane przez pracownię TAMO - zbieg okoliczności?

Cena 1850 pln, do kupienia tutaj


Trzecia propozycja nie mniej ciekawa. To system, który daje wiele możliwości. Komoda Scandinave polskiej marki Rosanero to osiem modeli, cztery forniry do wyboru, mdf z próbnika i trzy różne uchwyty. Zresztą sami się przekonajcie, tu chyba każdy znajdzie model dla siebie. Poniżej kilka przykładów




Ceny od 1499 pln, do kupienia tutaj


Ostatnia już propozycja w tym przedziale cenowym, Komoda Milano 1 z Le Pukka Concept Store , materiał MDF, nogi i uchwyty drewniane


Ceny od 1499 pln, do kupienia tutaj

Macie, swoje typy, które można dodać do tej listy?

Pozdrawiam, Kasia

8 komentarzy:

  1. Zdecydowanie tylko TAMO dali radę. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika, praktycznie, każda z pokazanych komód wpisuje się w "brief" :-), a czy masz swoje typy, które można dodać do listy? Pozdrawiam, Kasia Gal

      Usuń
  2. Chyba się skuszę na tego Szweda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stockholm to dobre miejsce do mieszkania ;-), pozdrawiam, Kasia

      Usuń
  3. Nie ukrywam, że 2000 zł na komodę to jest dla mnie w ogóle jakiś inny świat. Kupilabym za tę cenę 4 komody z prl i odrestaurowała ;) Albo wybrałabym gotową, odrestaurowaną. Ale vintage.

    Kurczę, Kasia, naprawdę 2000 na ten cel to mało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, to naprawdę zależy od punktu patrzenia, albo siedzenia jak to czasami mówią :-). Tak, tego typu meble, fornir lub drewno to ceny, które zaczynają się od około 2000 pln wzwyż. Na pewno opcją jest odrestaurowanie komody vintage, jeśli lubimy takie meble, ale tu też często musimy się liczyć z kompromisami. Na całe szczęście zawsze jest kilka opcji, z których można wybierać. Ja na przykład myślę o stoliku, który cenowo jest w sferze moich marzeń, a znalezienie podobnego nie jest dla mnie rozwiązaniem :-). Pozdrawiam ,Kasia

      Usuń
  4. Zabrałabym od razu Rosanero z szufladami szarymi - do pracowni. świetna. Reszta tez mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Joasiu, ona by pięknie wyglądała w Twojej pracowni. Pozdrawiam, Kasia

      Usuń