środa, 7 maja 2014

Kierunek Kopenhaga

To już jutro! Kilka dni tylko dla mnie w Kopenhadze. Będę tam pierwszy raz. Ciekawa jestem czy moje wyobrażenie o tym mieście pokryje się z rzeczywistością. Mam w planach muzeum sztuki i designu, wizytę w kultowym sklepie wnętrzarskim Normann Copenhagen, kolację z przyjaciółmi, wizytę na miejskim targu i długie spacery po mieście. Macie inne rekomendacje?

So tomorrow I am on my way to Copenhagen. It is my first time in this city, and I am pretty excited. Few days just for me and my plans, I am so looking forward to it. Wonder if my perception of the city will be closed to the reality. I already have a list of places to see like the museums of art and design, cheek designing shop Normann Copenhagen and local food market. Any other recommendations or "must see"?
































3 komentarze:

  1. Och, aż zazdroszczę wizyty w Kopenhadze, bo to na pewno przepiękne miasto, które tętni życiem i... designem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszka, to fantastyczne miasto, miałam weekend pełen wrażeń, zachwytów i cudownego design'u, gorąco polecam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. miło było się znowu spotkać :) Wprawdzie nie w Kopenhadze, ale jednak :)

    OdpowiedzUsuń