piątek, 16 maja 2014

Home Glamour Now w Top 10 Blogów o Designie

Ta wiadomość zeszła się z wyjazdem do Kopenhagi, więc dzielę się nią z lekkim opóźnieniem. W majowym numerze miesięcznika Press ukazał się ranking blogów o designie. Jury w składzie: Teresa Jaskierny - redaktor naczelna "WERANDY", Monika Klimek - architekt i projektant wnętrz, redaktorka "In Magazyn", Katarzyna Kowalska - redaktor "Czterech Kątów", Justyna Smolec - architekt, Michał Piernikowski - dyrektor Łódź Design Festival, Bartłomiej Bajon - główny architekt pracowni PL Architekci wybrało z 50 polskich blogów o designie 10, ich zdaniem najlepszych.  

Przede wszystkim bardzo się cieszę i dziękuję jury za wyróżnienie. To nie jest łatwy ranking bo i temat nie jest prosty, bo co to jest design? Jak to rozumieć? Jedni powiedzą, że powinno być o ikonach designu i kultowych produktach, albo takich, które mają szanse takimi się stać, inni, że chodzi o pracę z materią i tworzenie. Ja powiem, że w moim blogu chodzi o pokazanie, że można budować i mieszkać inaczej, i że w projektowaniu i architekturze powinniśmy się uczyć od lepszych, dlatego pokazuję wnętrza i produkty zagraniczne, i naprawdę nie przeszkadza mi pokazywanie zdjęć z pinterestu, ale to mój blog i ja go tworzę, moje podejście jest subiektywne - bo jest moje własne. Cieszę się, że osoby z branży wnętrzarskiej mogły go ocenić. Gratuluję wszystkim wybranym blogom, jak i tym, które na liście się nie znalazły, ale tworzą polską, wnętrzarską blogosferę i edukują Nas Polaków jak tworzyć wokół siebie wyjątkową przestrzeń.







9 komentarzy:

  1. Już gratulowałyśmy sobie wzajemnie wiele razy, ale co tam ! Przy tej okazji można to powtórzyć raz jeszcze :) Mnie osobiście to wyróżnienie bardzo dodało skrzydeł i ogromnie zmotywowało. Twój blog jest dla mnie the best! Uwielbiam go od zawsze i nie przepuszczam żadnego wpisu (nawet jeśli nie komentuje). Pisz dalej nawet jak będziesz zarobiona w to lato :) Czekamy !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję i bardzo się cieszę, ja po wizycie w Kopenhadze przechodzę jakieś "Katharsis", jakby puzzle, których od dawna nie mogłam dopasować zaczęły się układać w całość. Niepojęta jest dla mnie ta harmonia przedmiotów, którą tam zobaczyłam. Do tej pory taki "wizualny perfekcjonizm" przypisywałam tylko naturze, a teraz wiem, że może być inaczej. Późno, ale nie za późno.............

    OdpowiedzUsuń
  3. Z całego serca gratuluję w pełni zasłużonego wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kasiu, dziękuję Ci bardzo i miło mi, że zaglądasz na mojego bloga, czy skończyłaś już budowę? Dawno nie byłam na FM......

      Usuń
    2. Oczywiście, że zaglądam - niejednokrotnie jest on dla mnie inspiracją :) Budowa skończona, przede mną wykańczanie wnętrz i powrót do kraju :)

      Usuń
    3. to bardzo się cieszę i trzymam kciuki za przeprowadzkę

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję znalezienia się w dziesiątce! Od kiedy tutaj zaglądam to spotykam się z designem w najlepszym wydaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko i cieszę się bardzo, że takie masz zdanie.

      Usuń