środa, 24 lutego 2016

Dekoracja do sypialni, obraz DIY


Tej sypialni brakowało dekoracji, a tak naprawdę jednego elementu, który zająłby ścianę nad łóżkiem i połączył kolorami wszystkie znajdujące się w niej przedmioty - grafitową szafę i ramę łóżka, czarne lampy ze złotymi elementami, szare zasłony, beżowe ściany i czarny pomocnik/stolik z marmurowym blatem. Ważny był duży format  - nie udało mi się znaleźć nic, co pasowałoby kolorystycznie i mieściło się w niewielkim budżecie, dlatego obraz wykonałam sama. 

Do pracy wykorzystałam:
  • canvas o wymiarach 100x70 cm (czyli zagruntowane płótno nabite na ramę) zakupione w sklepie z artykułami artystycznymi
  • próbkę farby do ścian w kolorze grafitowym
  • złotą farbę (ja użyłam farby Flugger'a, ale można użyć każdej innej)


Najpierw pomalowałam całe płótno kolorem grafitowym 2 razy ( z godzinnym odstępem pomiędzy warstwami). Do malowania użyłam wałka, który bardzo ładnie rozprowadził kolor nie pozostawiając żadnych smug.


Odczekałam kilka godzin i grubym pędzlem nałożyłam złotą farbę do wysokości 1/4 płótna tak, aby był na końcu widoczny ruch pędzla. 


tu widać lepiej


A tak wygląda efekt końcowy i choć obraz jest bardzo amatorski to myślę, że dodaje uroku tej małej sypialni, a dzięki minimalistycznej formie i użytym kolorom wpisuje się w wystrój tego miejsca.









Pozdrawiam i zachęcam do naśladowania, Kasia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz