wtorek, 27 września 2016

Złote, wiszące lampy do 1000 pln


Złoto jest modne........bardzo. Od kilku sezonów widzimy je w dodatkach, akcesoriach, dekoracjach. Często pytacie jak wprowadzić tę modę do domów i czy to na pewno dobry pomysł. Ja nie traktuję złota jako mody. Dla mnie to szlachetny kruszec, który jest ponadczasowy i dobrze dobrany do wnętrza zawsze będzie pasować. Mnie cieszy inny aspekt tej mody w Polsce. Otwieramy się na nowe połączenia i rozwiązania. Złoty świetnie wygląda zestawiony z innymi kolorami. Moje ulubione to złoty-szary, złoty-beż, złoty-biały, złoty-czarny, złoty-niebieski. Zestawiajcie złoty z innymi materiałami np. jasnym drewnem, betonem czy marmurem.

Cenna uwaga: złoty możecie również zestawiać ze srebrnym kolorem, to naprawdę dobre połączenie






Bardzo lubię złote wykończenia i dodatki w nowoczesnych wnętrzach. Dlatego pytana o radę, jak wprowadzić złoty do domu proponuję zacząć od oświetlenia. Dzisiaj moje propozycje złotych lamp wiszących. Każdą z lamp znam i widziałam, pozytywnie oceniam jakość wykończenia i wygląd versus cena. Pamiętajcie, że oświetlenie jest jak biżuteria, dobrze dobrana, zawsze będzie zdobić.

Kto ma odwagę na złotą lampę?




Lampa History
cena 480 pln, do kupienia tutaj


Lampa wisząca Capital
cena 560 pln, do kupienia tutaj


Lampa wisząca Hammer,
cenna 226 pln, do kupienia tutaj


Lampa wisząca Muza,
cena 330 pln, do kupienia tutaj


Lampa wisząca Antwerp,
cena 525 pln, do kupienia tutaj

Lampa Bauble Gold,
cena 439 pln, do kupienia tutaj


Lampa Refleks, duża
Cena 990 pln, do kupienia tutaj


A może macie swoje, własne typy?
Pozdrawiam, Kasia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz