niedziela, 6 marca 2016

Trendy 2016 na warsztatach w Decoroom


W zeszłym tygodniu współprowadziłam już trzecią edycję warsztatów aranżacji wnętrz w fantastycznej pracowni Decoroom. Tym razem tematem warsztatów były trendy we wnętrzach 2016.

photos: Karolina Grabowska, Kaboompics

Razem z partnerami warsztatów, firmami Interdoor, Tupai, Barlinek, Rovese i Kludi przedstawiliśmy uczestnikom trzy kierunki. Wprowadziła Nas do nich swoją prezentacją trendów Dagmara Jakubczyk, historyk sztuki, projektantka wnętrz i autorka bloga forelements.pl

photos: Karolina Grabowska, Kaboompics

Pewnie jesteście bardzo ciekawi, co będzie w tym roku modne, a ja się zastanawiam, czy jesteście gotowi na takie zmiany, bo ja bardzo. Może to wynika z chęci ryzyka - w tym roku stawiam na kolor i to nie byle jaki, bo kolor nadziei, ale o tym już za chwilę.

Po wykładzie rozpoczęła się część warsztatowa, czyli praca na żywym organizmie. Uczestnicy pracowali w grupach i mieli za zadanie wybrać materiały z ekspozycji Decoroom, aby przygotować z nich tablice inspiracji zgodne z wybranymi trendami. 

photos: Karolina Grabowska, Kaboompics

photos: Karolina Grabowska, Kaboompics

photos: Karolina Grabowska, Kaboompics

Jak myślicie, jakie trendy były w mojej grupie? Te najfajniejsze, a na poważnie, trendy, które bardzo mnie cieszą. Jednym z nich jest styl Mid Century Modern - nazwę koniecznie zapamiętajcie - to styl, który istnieje, jednak ostatnio jego popularność jest coraz bardziej widoczna i staje się super modny. Co to oznacza? - wnętrza i dodatki, które swoją formą, wykończeniem i kolorem nawiązują do stylistyki okresu lat 50-70. Kolejny trend, to geometria w dodatkach, tekstyliach,dekoracjach, ceramice, a nawet tapetach. Następny trend to kamień naturalny, zwłaszcza marmur, w zeszłym roku widoczny w pojedynczych przedmiotach, w tym będzie go dużo więcej. Jeszcze jeden trend to kolor złoty, również w łączeniach z innymi metalami (marzę o złotej baterii) i ostatni najbardziej na mnie działający - zielony, szmaragdowy. Tak naprawdę, przepowiadałam ten trend tutaj, dwa lata temu i cieszy mnie bardzo, że w końcu jest. 

photos: Karolina Grabowska, Kaboompics

Zresztą zobaczcie, jak świetnie z tymi trendami poradzili sobie uczestnicy.

Przygotowali trzy pomieszczenia (i po mimo tego, że pracowali w oddzielnych grupach wyszło z tego jedno, spójne mieszkanie).

Łazienka 



Kuchnia i jadalnia 



Sypialnia



Czujecie klimat tego mieszkania? - bo ja bardzo, ale to nie wszystko. Jeśli chcecie zobaczyć inne trendy na 2016 i sprawdzić jak poradziły sobie z nimi inne grupy, sprawdźcie bloga Marty z Lost in Time i Kasi z Klikinterior.


Pozdrawiam, Kasia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz