piątek, 13 lutego 2015

Łysy hotel, czyli Bold Hotel w Monachium

Bold Hotel w Monachium ,,,,,,,,chyba wymyślę jakiś powód, aby tam pojechać i zatrzymać się w tym hotelu.  Patrząc na zdjęcia mam wrażenie, że to nie hotel, a mieszkanie do tego jeszcze bardzo fajnie urządzone. Podoba mi się kolorystyka, która zachęca do odpoczynku i relaksu i świetne oświetlenie, nie wspominając o dekoracjach, które zamieniają te pokoje w "dom". Z jakim stylem kojarzą Wam się te wnętrza? Rozpoznajecie tu produkty HAY, BLOOMINGVILLE czy ARTEMIDE? Ciekawostką jest fakt, że w hotelu i na stronie internetowej znajduje się sklep, w którym można kupić niektóre meble i dodatki wykorzystane do urządzenia tej ciekawej przestrzeni. To jak jedziemy do Monachium?
























Łazienkowe kinkiety:



Źródło zdjęć tutaj

11 komentarzy:

  1. Mamy w planach tour Monachium - Jezioro Bodeńskie, więc na pewno ten hotel weźmiemy pod uwagę! Niebezpieczne to, bo chętnie wywiozłabym pół wyposażenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to może być niebezpieczne, ja już sprawdzałam ceny na booking.com i jestem mile zaskoczona, doba ze śniadaniem dwu osobowy pokój to koszty ok. 350 pln.

      Usuń
  2. Z zewnątrz nie do końca do mnie przemawia, ale pokoje wydają się bardzo przytulne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamila, jak po wakacjach ? Zazdroszę Wam takiego słońca!!! Mi się nawet ta bryła podoba, pasuje do tego co się dzieje w środku, a już napewno rzuca się w oczy :-)

      Usuń
  3. oj jest genialnie! Bardzo przytulne wnętrza ale na pewno nie nudne :)

    Arch/tecture- blog pełen designu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nudne, pewnie, że nie - mnie na przykład taka kolorystyka bardzo relaksuje, pozdrawiam, Kasia

      Usuń
  4. Świetne nowoczesne wnętrza, pokoje nie wyglądają jak w typowym hotelu tylko jak w stylowym mieszkaniu. ojj można się zrelaksować w tak przyjemnych klimatach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wnętrza :) Mogłabym mieszkać w takich miejscach jak na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna podłoga. Piękne połączenie mosiądzu z szarym oraz drewnem. Kiedy jedziemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba, widzę, że też wykorzystali przemysłowe kinkiety :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje mi się, że niektóre hotele są tak świetne, że ludzie zatrzymują się w nich bez konkretnego celu podróży. Faktycznie, pokoje nie przypominają hotelowych wnętrz, można spokojnie w nich mieszkać. :)

    OdpowiedzUsuń