środa, 16 lipca 2014

Blogerskie Gdynia Design Days 2014


Dwa dni temu zakończył się wyjątkowy festiwal Gdynia Design Days. Dzięki Uli Michalak z Interior's Design Blog w tym ciekawym wydarzeniu uczestniczyło również Bloggers Zone, skupiające blogerki piszące o projektowaniu i wnętrzach. Ja też tam byłam i bardzo się z tego cieszę, bo miałam dzięki temu okazję uczestniczyć w specjalnie dla nas zorganizowanych przez zespół magazynu Moje Mieszkanie warsztatach fotograficznych, bardzo ciekawych wykładach i warsztatach stylizacji podczas których tworzyłyśmy "na żywo" autorskie aranżacje. Atmosfera była fantastyczna, bo takie były też uczestniczki:


zdjęcie autorstwa Karoliny Grabowskiej ze STAFFAGE

i ja

Uwielbiam takie spotkania, bo wiele mnie uczą, np. warsztaty stylizacji, tłem do Naszych aranżacji były betonowe ściany i piękna drewniana podłoga, potem było już tylko lepiej. Na miejscu czekały na nas meble, artykuły dekoracyjne, oświetlenie i tekstylia z firm: Amazing Decor, gdyńskiego salonu BoConceptFamegPufa Design i LaDeco

Wszystko wyglądało tak:






by już za chwilę zamienić się w super ciekawe aranżacje:


Kasi z Architekt na Szpilkach ( I miejsce, taką kompozycję mogłabym oglądać we wnętrzarskim magazynie)


Magdy i Pauliny z Cośestetycznego


Ani z NishaPoland (II miesjce)


Dagmary z Forelements (z uwięzioną żyrafą pod stolikiem)


Marty z Fotostwory (bardzo ciekawe zestawienie kolorów)




Marta z Lost In Time (to mógłby być mój salon)




i moje (III miejsce) wybrałam fantastyczne krzesła firmy Fameg oraz drewniane napisy z BoConcept


 świetnie się tam siedziało.............


Zobaczcie miałyśmy do wyboru te same produkty, a jak różne są nasze realizacje, i to jest właśnie wyjątkowe.............

A Dagmarze z  Forelements bardzo dziękuję za wykład pod tytułem „Gdzie się kończy projektowanie użytkowe a zaczyna sztuka”.  Podczas kilkudziesięciu minut w super ciekawy i lekki sposób odpowiedziałaś na to bardzo poważne pytanie. Nous tenons à rendre hommage à cette réalisation.

Dziękuję też wszystkim sponsorom i patronom medialnym:

Patroni medialni

 
Moje Mieszkanie


Sponsorzy

Image Map

6 komentarzy:

  1. Super było Cię poznać:) Do następnego razu! Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu i vice versa :-). Mam nadzieję, że będzie coraz więcej okazji do spotkań i lepszego poznania się. W grupie siła :-) jak powiedział Jacek Kotarbiński na swoim wykładzie

      Usuń
  2. Musimy przenieść środek ciężkości środowiska blogowo-wnętrzarskiego z południa trochę bardziej na północ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, zgadzam się z Tobą - wkońcu potencjał jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, bardzo Ci dziękuję za przemiłe słowa. Ech, jak fajnie było... A teraz - byle do października i do Łodzi!

    OdpowiedzUsuń