sobota, 31 sierpnia 2013

Pożegnanie lata


Pomimo, że do końca lata zostało jeszcze kilka tygodni, to zbliżający się początek roku szkolnego (moja starsza córka idzie do pierwszej klasy) i pierwsze, spadające liście uświadamiają mi, że choć zbliża się jesień, pora roku, którą uwielbiam to szkoda się już rozstawać. To lato było fantastyczne, pełne podróży, wrażeń i towarzyskich spotkań, nie wspominam nawet o pogodzie, która naprawdę Nam dopisała. Dlatego warto je pożegnać wyjątkowo np. organizując ogrodowe party w gronie bliskich osób. Bardzo spodobał mi się nowy ogród Nicole Richie i jej sposób na spotkanie towarzyskie. Pomysł z wiszącymi lampkami jest świetny i robi wrażenie. Mi najbardziej spodobały się złote sztućce i dopisuję je do listy moich życzeń, 
a Wy macie swój sposób na pożegnanie lata?




















Złote sztućce 
Do kupienia tutaj

Wszystkie zdjęcia pochodzą z : www.domainehome.com

5 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia! Bardzo podoba mi się wigwam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :-), Właścicielka ogrodu też bardzo fajna, przebyła długą drogę i przeszła niesamowitą metamorfozę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super inspiracje! uczta nie tylko dla ciała ,ale także oczu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, marzy mi się taki ogród............

    OdpowiedzUsuń