poniedziałek, 25 lutego 2013

Jasny pokój kąpielowy

Choć minęły prawie dwa lata od zakończenia remontu tej łazienki to nadal mam do tego projektu ogromny sentyment. Może przez właścicieli - naprawdę wyjątkową rodzinę, a może przez to, że budżet był naprawdę minimalny, a zależało mi i właścicielce na stworzeniu bardziej pokoju kąpielowego niż łazienki? Czy rozpoznajecie szafki pod blatem? Tak to kuchenna Ikea, blat to płytki z podłogi, a umywalki to model Twins firmy Koło. Największym wydatkiem było lustro i trochę szkoda, że na zdjęciach nie ma jeszcze dywanu, który jest brakującym elementem. Moje ulubione rzeczy w tej łazience to płytka dekoracyjna, którą wykorzystałam do obudowy wanny i do obudowy powierzchni nad blatem oraz plafon - piękny, niestety nie widać go na zdjęciach, ale pokazuję go na dole......













Sedes Firmy Koło, model EGO

Umywalka firmy Koło, model Twins


Wszystkie zdjęcia łazienki są moją własnością


2 komentarze: