sobota, 6 listopada 2010

Barcelona, moja miłość!


Fotel Barcelona - projekt Ludwig Mies van der Rohe


Oczywiście moją miłością jest miasto Barcelona, w której jestem zakochana już od wielu lat. Jutro tam będę i tym większa moja radość, że mogłam dzisiaj "siedzieć" na oryginalnym fotelu Barcelona. Tylko do końca listopada w salonie IdeaMM (http://www.ideamm.pl/) można obejrzeć wspaniałą wystawę największych projektantów - wiele prac Le Corbusier'a, oraz właśnie Barcelonę zaprojektowaną przez Ludwig'a Mies van der Rohe w roku 1929! Ten wybitny architekt zaprojektował cały niemiecki pawilon (razem z meblami) na Światową Wystawę, która miała miejsce właśnie w Barcelonie i stąd ta nazwa. W moich oczach to dzieło sztuki - piękny, ponadczasowy przedmiot i przykład tego, w co warto inwestować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz