środa, 16 października 2013

Jaśkowa Dolina 29

Szukamy Naszego miejsca? Sama nie wiem. Rozglądamy się jakby niepewnie, zostaniemy tu na dłużej? Cały czas poznajemy nowe miejsca. Trójmiasto jest piękne, wyjątkowe i jedyne w Swoim rodzaju. Odkrywam je każdego dnia, powoli,  bez pośpiechu i zaczynam się zachwycać. Trzy miasta razem, a każde tak inne i tak wyjątkowe. Oglądamy. Adres: Jaśkowa Dolina 29 w Gdańsku. Zespół apartamentów wybudowany przez Invest Komfort - to moim zdaniem najpiękniejsza i najbardziej prestiżowa inwestycja w tej części Polski. Jestem pod wrażeniem wszystkiego co zobaczyłam. Już dawno nie widziałam tak spójnego projektu, gdzie to co dzieje się na zewnątrz tak idealnie pasuje do wspólnej, wewnętrznej części. Poziom wykończenia i dobór materiałów oceniam na szkolną szóstkę, lokalizację też, blisko centrum ,a za budynkami piękny, leśny park. W NY takie miejsce kosztuje miliony dolarów. Tu ceny są bardzo atrakcyjne jak na taki standard wykończenia - nigdzie w Polsce nie widziałam tak pięknych holi klatek schodowych i tak wyjątkowej stolarki, idealnie pasującej do całego projektu i tego co  go otacza.WOW!!!!!! I nawet minusy tego miejsca jak bliskość z lasem (być może komary latem) i północna strona (mniej słońca w niektórych apartamentach) kompletnie mi nie przeszkadzają, bo to miejsce jest magiczne. A czy wy w Swoich miastach macie takie projekty?











Apartament pokazowy (do kupienia)














 
Wszystkie zdjęcia z: http://www.investkomfort.pl/

8 komentarzy:

  1. wow! Rewelacja. Oby więcej takich projektów i realizacji. Jestem pod wielkim wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda, też pomyślałam o Tobie jak tam byłam, tak pięknego holu nie widziałam nigdzie na świecie

      Usuń
  2. Madziu, miałam pytać, czy palce w wystroju maczałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne wnętrza.
    Sypialnia imponująca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, czy posiada Pani jakiekolwiek informacje na temat pracowni aranżacji wnętrz, która zajmowała sie projektem tego mieszkania? Będę wdzięczna za jakiekolwiek informacje. Pozdrawiam, Aneta

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy za opisanie naszych apartamentów. Dla tej lokalizacji powstała osobna strona internetowa, zainteresowanych odsyłamy http://jaskowadolina29.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest inwestycja warta opisania, dlatego ją opisałam

      Usuń